Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE       

  1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru dostarczonego z umową sprzedaży.                                                                                          
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu :patrz par .VI. pkt 5. regulaminu.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient może żądać bezpłatnej naprawy, wymiany reklamowanego produktu na inny wolny od wad, a gdy to nie jest możliwe, Klient może wówczas żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
  4. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracane są po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon.
  7. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej do  14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedającego.
  8. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
  9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
  10. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl