



REKLAMACJE
- Sprzedający odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru dostarczonego z umową sprzedaży.
- Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu :patrz par .VI. pkt 5. regulaminu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient może żądać bezpłatnej naprawy, wymiany reklamowanego produktu na inny wolny od wad, a gdy to nie jest możliwe, Klient może wówczas żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
- Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracane są po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej do 14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedającego.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.